loading

Pokaż informacje
Studio SG

TH Point

Zadaniem projektu było stworzenie identyfikacji wizualnej dla firmy szkoleniowo-coachingowej TH Point. Klient oczekiwał, że projekt będzie…

Szczegóły

Projekt logotypu - TH Point
Projekt logotypu - TH Point

TH Point

Kategoria Identyfikacja wizualna
Data Lipiec 6, 2016

thpoint-burza-mozgow

Zadaniem projektu było stworzenie identyfikacji wizualnej dla firmy szkoleniowo-coachingowej TH Point. Klient oczekiwał, że projekt będzie stworzony z myślą o grupie docelowej klientów: korporacje. Zaletą firmy jest indywidualne poszukiwanie rozwiązań podczas rozmowy trenera z klientem.

Zarys koncepcji:

 

koncepcja

 

Idea projektu

 

Nazwa firmy pokazuje jak ważne są punkty w jej działalności we współpracy trenera z klientem. Punkty to konkretne ustalone kroki do zmiany.

Znak graficzny ukazuje proces coachingu jako rozmowy trenera z klientem. Symboliczna, a zarazem najwieksza kropka na „i” to wynik rozmów klienta z trenerem. Kropki oznaczają proces, który trwa w trakcie sesji, ta ostatnia najważniejsza postawiona nad “i” oznacza osiągnięcie wspólnego porozumienia i określenia szczegółowego wspólnego celu do realizacji i pracy nad nim.

idea

logotypy-mockup

Motyw przewodni

 

Symbolika twarzy oraz punktów wskazują na to jak ważny jest proces rozmowy w trakcie sesji z klientem. Rozmowa jest bardzo ważna, dlatego motyw będzie wykorzystywany we wszystkich materiałach promocyjnych.

Dodatkowo przekaz jest wzmocniony poprzez hasła, które wspierają komunikację ze względu na szeroki wachlarz usług i profilu działania firmy.

th-point-identyfikacja

thpoint ulotka

Dziękujemy za uwagę! :D