loading

Pokaż informacje
Studio SG

Opublikowany Lipiec 26, 2016

Kreatywne opakowania (produkty spożywcze) – cz.1

Wypuszczając na rynek nowy produkt, tworząc nową markę,  czy gadżet najwięcej energii poświęcamy na jakość wykonania i wartości produktu, gdyż to one mają bronić się wśród konkurencji. Co więcej to poprzez pozytywne opinie użytkowników zdobywamy stałych klientów.

Jednak zastanówmy się jak wygląda proces zakupowy w przypadku gdy jeszcze nie znamy marki lub danego produktu? W jaki sposób zostaje podjęta decyzja zakupowa?

Wśród osób wcześniej planujących zakupy z pewnością w pierwszej kolejności będzie to poszukiwanie opinii  w internecie lub u znajomych. U osób spontanicznie kupujących potrzebujemy zwrócić na siebie uwagę. Może być to poprzez cenę, rozmieszczenie na półkach sklepowych lub zaskoczenie.

Cena zazwyczaj zależna jest stricte od składników i grupy odbiorcy produktów. Rozmieszczenie na półkach od sprzedawców, bądź naszych przedstawicieli. Jednak o efekt zaskoczenia jako producenci możemy zadbać sami! 😀 Kreatywne opakowanie dla naszego produktu jest jedną z możliwości działania.

Zobaczcie jak ciekawie można zwrócić uwagę poprzez opakowanie na swój produkt. Na początek kilka przykładów opakowań dla produktów spożywczych:

Klein Constantia farm – opakowanie na miód,
źródło: behance

5b870d7437455.5602961091ea1

Naoto Fukasawa Flavors – opakowanie na soki
źródło: tenderhunter.com

43351_2_80043351_5_800

LA POÉSIE DU THÉ | NATALIA PONOMAREVA – torebki herbaty
źródło: packaginguqam.blogspot.com

=-koi8-r-Q-tea=5Fponomareva-717303

Squeeze & Fresh – opakowania na soki
źródło: behance

218a902276371f4b8c3d641d60ecacf4

Cleverly Designed Packaging Makes Pasta Look Like Gorgeous Hair – opakowania na makaron
żródło: behance

d45d87dcae89de1195092eb80b5ea569

Czy chociaż jedno zdjęcie, wywołało uśmiech na twarzy? 🙂
Opakowanie ma znaczenie.

Katarzyna Gołyńska

0 Opinii

Dodaj komentarz